Mutarea – Studiu si Etape

Mutari mobila Bucuresti pretTransporturile si mutarile de obiecte fac parte dintr-un domeniu in crestere. Mult mai usor de efectuat decat in trecut, astazi acestea sunt efectuate de firme specializate, cu departamente bine structurate si personal calificat cum ar fi Moveup.ro.

Studiu de pre-mutare / Estimare

Primul pas inainte de evaluarea si estimarea unei  mutari este studierea ei. Firma MoveUp realizeaza studiul de pre-mutare gratuit, in timpul caruia se va face un inventar complet al obiectelor ce trebuie mutate si se va stabili un pret standard pentru toata operatiunea logistica. Specialistul nostru va evalua toate caile de acces pentru ambele adrese si va va sugera cele mai bune metode/servicii specifice mutarii mobilierului, cu scopul de a va oferi solutiile ideale pentru o mutare de succes.

Dupa ce studiul de pre-mutare a fost finalizat si au fost luat in considerare toate aspectele mutarii tale, o estimare formala va fi facuta pentru detalierea serviciilor, costurilor si termenelor oferite. Estimarea va lua in considerare: volumul aproximat, usurinta/dificultatea cailor de acces, spatiul de manipulare, caracteristicile obiectelor mutate, numarul de etaje de la adresa initiala si cea finala, existenta liftului (daca este necesara) si bineinteles distanta dintre cele 2 adrese.

Impachetarea

In ziua in care este programata mutarea, echipa noastra va sosi la adresa indicata si va impacheta toate lucrurile stabilite, nu inainte ca seful de echipa sa mai faca un scurt tur de verificare cu proprietarul. Toate cutiile si obiectele vor fi pregatite si protejate pentru a fi in siguranta. Se vor utiliza: hartie pentru obiecte fragile, folie cu bule de aer, cutii de carton, dulapuri suspendate pentru haine, cutii de articole electronice, echipamente IT si audio, cutii consolidate pentru obiecte cu fragilitate sau valoare mare cum ar fi obiecte de arta, picturi, ornamente etc.

Daca pentru ambalare si impachetare, un obiect trebuie dezasambalat pentru siguranta sporita, aceasta operatiune se va face sub supravegherea sefului de echipa in conformitate cu studiul de pre-mutare.

Transportul

Odata ce au fost ambalate si impachetate, toate obiectele vor fi urcate si aranjate in camion cu mare grija, iar acesta va fi sigilat la plecare in prezenta dumneavoastra.

Firma MoveUp asigura servicii impecabile de transport mobila, garantand siguranta bunurilor si confidentialitatea informatiilor.

Finalizare operatiunilor

Dupa ce toate bunurile vor ajunge in siguranta la noua adresa, echipa va incepe procesul de despachetare si asamblare a mobilierului si punerea acestuia pe pozitiile cerute de client. Toate cutiile originale impachetate de noi vor si desfacute cu grija si obiectele asezate unde doriti. Toate materiale ramase vor fi stranse si colectate pentru reciclare. Destinatia finala va ramane impecabila. La cerere asiguram debarasarea mobilierului vechi.

Daca doriti ca la noua adresa cutiile sa ramane intacte si sa va ocupati singur de despachetare si aranjare, echipa noastra poate reveni in termen de 48 de ore sa colecteze cutiile si materialele ramase in urma finalizarii mutarii.

planificare transport mobilier.jpgAsistenta

In functie de gradul de dificultate al mutarii, pe tot parcursul procesului veti fi asistat de Managerul Departamentului Operational si echipa acestuia. Ei vor superviza intreaga activitate logistica, oferind sprijin si raspunsuri promte la toate intrebarile dumneavoastra.

Echipa de specialitate

Trebuie sa muti obiecte grele sau dificile, care spre deosebire de mobilierul normal necesita echipamente suplimentare sau speciale? Daca este asa, echipa noastra este capabila sa mute in siguranta piane, seifuri, suporturi pentru servere, echipamente IT sau alte obiecte speciale.

Apelati cu incredere la serviciile noastre!

MoveUp – Making your move easy!